W dniach 11-13.09.2020 r. w Sulejówku młodzież z Katolickiego Stowarzyszenia Młodzieży brała udział w kolejnej transzy szkoleń medialnych w ramach projektu Młodzi 4.0. Tym razem uczestnicy zgłębiali m.in. tajniki funkcjonowania mediów społecznościowych.
Piątkowy wieczór stał pod znakiem budowy marki osobistej w kontekście Instagrama za sprawą Pauliny Worożbit z redakcji katolickiej TVP, która podczas warsztatu opowiedziała o tym, co jest najważniejsze w kreowaniu własnej marki, czym różni się marka osobista od pojęcia „personal brandingu”, a także przedstawiła receptę na bycie dobrym instareporterem. Sobota rozpoczęła się zaś poprowadzonym przez Michała Bruszewskiego spotkaniem dotyczącym pracy specjalisty ds. mediów społecznościowych oraz budowania marki instytucji w social mediach. Zadaniem młodzieży podczas szkolenia było utworzenie fanpage’u na Facebooku oraz profilu na Twitterze od podstaw. Kolejny prelegent, o. Andrzej Majewski SJ przedstawił dynamikę zmian w mediach na przykładzie mediów watykańskich, urozmaicając swoje wystąpienie anegdotami z czasów jego pracy w Watykanie. W niedzielę odbył się warsztat z Marcinem Chmielnickim, który przybliżył uczestnikom zasady planowania pracy zespołu podczas obsługi medialnej wydarzenia oraz strukturę redakcji.
Następny, trzeci już cykl szkoleń w październiku!